Sunday, May 3, 2009

Imorgon bär det ut på tur uppför berget. Jag är förvånansvärt nervös, rädd för att jag inte kommer att klara av det, rädd för att, fast jag är yngst, komma att ha sämst kondition och måste vända efter halva vägen. Ska inköpa matsäcks pålägg för mina (snart) hembakade småfranska och choklad och kakor och vatten. Godis till hundarna har jag redan. Klockan 0600 ska vi träffas, vilket betyder att jag måste gå upp kl 0500. HUVA! Fast det bästa är att jag kommer att vara vaken när min älskade partner kommer hem från jobbet och vi kanske får tid att träffas litegrann i alla fall innan dagsturen. Han störtade i säng vid halvsex tiden imorse efter ett hårt skift på klubben. Det hade tydligen gått vilt till och hans egna ord var att det var som "high chaparall". Men så kan det gå om man är dörrvakt.

No comments: