Tuesday, February 9, 2010

Så mycket som händer, polisen som fick fängelse, Jordan är gift och ingen agility för hundarna ikväll. Hmmm ja just det...egentligen hur mycket av de nyheterna är för mig vidkommande?

Agilityn är väl ingen nyhet, det visste jag ju redan förra veckan och inte heller stod det på löpsedlarna. Får väl gå lydnadskursen istället imorgonkväll. Lilla spanieln som vanligt springande runt utan en susning vad hon ska lära sig och gamla blandrasen som bara suckar och gnäller för hon tycker det är tråkigt och hon kan allt och "förresten kan väl Ulrica själv apportera varför måste jag springa ut och hämta saker åt henne?".

Jordan gifte sig i Las Vegas med sin Alex med någon riktigt billig vigselring bara 2000 dollar eller vad nu "The Sun" skrev, fantastiskt, underbart, kul för henne. Fast jag vill också till Las Vegas, jag vill dit och titta på kitsch men Jordan är überkitsch så hon måste inte vara där, fast hon passar ju in.

Polisen som fick fängelse var mig en rikitg tjyv och verkar förtjäna sitt straff. En mobbare av världsklass. Där fick han!

Har börjat så smått skriva på något nytt, inte kommit långt, knappt 2000 ord men det kanske blir något av den. Vi får väl se. Annars blir det pannkaka och jag måste komma på en ny idé.

1 comment:

Cattis said...

låter spännande med nya projekt.... det blir säkert allt annat än pannkaka

kramkram