Thursday, March 18, 2010

Det närmar sig

Nu börjar det. Jag känner det på mig det pirrar så där i magen. Ända sen jag kom tillbaka från Sverige har jag gått omkring i ett virrvarr av tankar och funderingar: Hur ska jag göra? Jag måste göra det snart! Hur kommer det att gå? Jag vågar! Vågar jag? Men jag visste också att hjärnan behövde bara lite tid och sen skulle den nog reda ut det. Och det gjorde den! Vaknade nu imorse och allt var utrett i huvudet. Allt ser så enkelt ut. Visst kan jag! Ska skicka en mail idag om förfrågan hur det skulle kunna bli om jag sökte in på högskola till hösten. Andra boken håller på att inte alls bli vad jag trodde den utvecklade ett par kapitel igår som jag inte alls ville att den skulle eller trodde att jag hade inom mig. Men det går framåt, mycket framåt. Ser framåt!

No comments: